piątek, 4 marca 2016

COŚ WIĘCEJ O MNIE :)

Jak to mówią: pierwsze koty za płoty. 
Niewątpliwie czuję się teraz jak uczennica, która za chwilę ma zdawać bardzo ważny egzamin.

Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej. Pracuję obecnie w II klasie. Mam jednak za sobą pracę w przedszkolu z maluszkami oraz tymi starszymi przedszkolakami. Dodatkowo jestem terapeutą i specjalistą od wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ogólnie z dzieciakami pracuję już 7 rok.  

Chciałabym na tym blogu zapoznać Was z spostrzeżeniami dotyczącymi mojej pracy, relacjami z rodzicami moich podopiecznych oraz różnych sprawach, które są związane ze szkołą. Praca z dziećmi to bezapelacyjnie spełnienie moich najskrytszych marzeń. Kocham to co robię i to jest najważniejsze :)

Blog ma być też moją odskocznią od codzienności. Chcę pisać tutaj nie tylko o szkole ale też o życiu prywatnym - o relacjach z moim Mężem, o Naszej przyszłości, o Naszych marzeniach... 

Prywatnie jestem dwudziestokilkuletnią szaloną kobietą. Uwielbiam smak i zapach kawy - niewątpliwie jestem od niej uzależniona. Kocham tulipany, szpilki i zakupy! 

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostaniecie ze mną dłużej!! 

3 komentarze: